..väntar aldrig för länge.

ooouf, när ingenting fungerar som det ska.
När man märker hur en människa börjar tina bort. Vad gör man då?

Man har ju alltid sagt att - låt den männskan göra vad den vill tills det går för långt - & när det gått för långt ska man rycka in? Är det inte lite väl sent då?
Att någon männska ger upp så lätt är läskigt att se. När en person skyller i från sig på allt annat förutom att se att problemet faktiskt ligger i dom själva & hur dom agerar & vad dom själva gör..

Jag är trött på slummen & jag är trött på att se trasiga & slitna människa dagarna i ända. När ska allt ta slut?
Finns det något slut, något bra slut?

När blev allt det här på mitt ansvar. Jag förstår att människor vet att vi är bästa vänner, men när allt läggs på fel person borde inte andra ta sig i kragen och hjälpa till då?
Jag är trött på det här..

Och när fan är det min tur att festa på pulver och gräs?!?!?!? VA...
Snart hoppas jag... snart.
Den som väntar på nåt gått...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0