Jag vet att du också vill !



Jag vill vara beng, jätte beng.
Äta massa mat som är äcklig men som i sin betydelse just då smakar underbart.
Rulla upp den, sug på den, passa den vidare. Sluta tänk.

Men sådant tjaffs finns inte längre? eller räknas passiv rökning? sluta suktas...
Nu går vi ett setg framåt & försöker bevara dom ynka cellerna i hjärnan i alla fall några dagar till, veckor, månader.. år?

ångest? nej. Panik? nej. Nojja? ja.
Det lukar överallt, i hela lägenheten, ut i trapphuset. Det ryker.
sug, rök, passa. Känns det bra i kroppen? Jag antar det.

Jag vill vara beng, jätte beng & äta massa mat...

Kommentarer
Postat av: Anonym

psyyykoooos :D

2008-03-09 @ 14:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0