du betyder så mycker B2.

Jag vill inte, lämna mig inte nu.
Jag kommer bli ensamnast i världen, du är min bästa vän.

Hu ska jag klara mig nu? lämna mig inte.
Snälla lämna mig inte.

Vem ska jag prata med när jag är sjuk i huvudet, vem ska jag ängna all mi tid med, om inte med dig?
Jag får inte ens träffa dig, besöka dig, prata med dig.
Snälla lämna mig inte nu.

Vem ska jag gråta för, vem ska jag skratta med, vem ska jag skrika på?!
Utan dig inget jag. & utan jag inget liv. Hur ska allt bli nu. Snälla, snälla, snälla. Lämna mig inte. inte nu.

Det var inte meningen att det skulle bli så här. Men jag antar att det bli bäst för dig. För mig. För alla. För familjen?
Jag vill spendera all min tid med dig, för jag vet inte när det blir den sista.
Och oj vad vi sks skratta & oj vad vi ska gråta & oj vad jag kommer sakna. Sakna dig min lilla plutt.

Det finns inte många som du & det finns inte många som läser den här bloggen.
Men en sak ska du veta älsklingen min. Jag älskar dig & du betyder för mycket för att det här inte ska leda till något bra. För det kommer bli bra. För alla. För dig. För mig. För oss.

Du är en underbar människa B2. En underbar människa..

Kommentarer
Postat av: B2

åh jag gråter!!! Jag älskar dig!!!!!

2008-03-12 @ 16:17:03
Postat av: s+s

LOL HAHHAHAHHA MOGAHAHHAHA
MOHIOHOHIOHO
HAHHAHAHHAHAHAH
ihihihihihihihihihi
MIGHIigigihihi
LALLALLA AAA
HAHAHHAHAHHA
MAHAHAHHAH
hiohiohiahdhaadahooooo

äru fladdrig? freddy äre

2008-03-15 @ 00:49:10
Postat av: Anonym

efterbliven?

2008-03-15 @ 10:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0