dags att gå vidare i livet.

image6
Du är patetisk, barnslig & gör allt för att inte visa dig svag.
Jag vet precis vad du tänker & jag känner dig allt för väl för att inte förstå vad du håller på med.

Rulla tillbaka i dina spår, gör det, gå till ditt ex i hopp om att du får mig att känna mig sämre, blåst & efterbliven.
Det är precis vad du är, efterbliven.
Jag trivs bra med mitt liv & det är synd att du slänger bort den vänskap jag faktiskt vill ha med dig.

Tryck i dig några tabletter, tugga svamp & rök ner dig. Då skulle även du få känna på din kropp & dess förmåga att få dig att förändras. Du är så liten, i mina ögon är du liten.

Det finns en människa som har lovat mig en sak..
Den människa tycker jag om, mycket, mycket. Så mycket att jag faktiskt hoppas att denna mäniska inte tycker i sig annat är vitt pulver som snö, grönt hasch som gräs & bruna bitar som bark.

Min hårfärg är ful & min tumme gör ont. Meck någon?

Kommentarer
Postat av: Linda

Djup?

2008-03-04 @ 01:53:36
URL: http://loserangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0