Ni gör ingen nytta.

image5

Jahapp då sitter vi här igen & gör inte mycket till nytta. Men vad fan gör ni andra människor på jorden för nytta då?
inte mycke mer än vad jag gör antar jag.
Jag har i alla fall tränat mina fingrar & fått ihop en alldeles förtjusande liten sötnos till gås.
& jaaa självklart ska den rökas upp. Men inte nu? he.

i helgen upprepas förr förra helgen pulver bravader. cool. jag är inte den enda som längtar efter att det blir rent i hela näsan & att man har orken att vara vaken tills det är ljust ute igen. JAG VET ATT DET FINNS FLER!! jag vet att du vill..

Men ni meningslösa brajjor fattar väl ingenting av det.
Att inte skratta & känna sig nere under jorden är ett bra tecken på att jag ska sluta skriva nu & göra något man mår bättre av.

Rök din jävel rök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0