meningslöst liv.

Hej gormorgon alla rymlingar, knarkare, alkholister & vanliga döds tråkiga människor. Har ni inte fattat att vi är två ??
Asso två två två, en jävla intressant siffra.
Skolan har jag gett upp tooootaly & just nu är det deppen & jag i min ensamhet som svävar i fara..

skulle bara vilja sätta på mig mina fulaste kläder, inte bry mig om mitt face alls & traska utanför dörren, skrika & slänga tallrikar & glas i marken. Såklaaart skulle jag ha skidglasögon på mig, stackars ögon.
Mina ögon är trötta.

Vad gör DU med ditt meningslösa liv?
"Pluggar, jobbar extra, festar & dricker på helgerna, testat på massa droger & är världens ängel hemma"
Humm.. Ge er för faaaaaaan !! Får flipp på alla människor i samhället,. hur lever ni, hur lever VI !!!? Måste alla bry sig om vad i helvete man gör & måste alla lägga in en åsikt & säga vad som tycker.
Håll käften.

Nej men shit, är inte ens beng & här sitter jag & flummar med bokstäver, vad händer?
Dags att ringa B2 & förklara dagens planer, rööööööka !!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0