höga som två höghus


tja fan välkommen till våran äckligt fula blogg som skrivs av brajjan 1 & brajjan 2.
Ah ne vet itne riktigt, den här bloggen är väl mer till för att skrivas i när hjärnan är urfunktion skulle jag tro, eller nej jag säger så !!

Igår va det brajj fekke & shit vad vi rökte ner oss, tooootaly. Jag somnade fortare än brajjan 2 & grabbsen drog när natten trängde sig på.
B2 va sjuklans efterflöddrad & vi käkade middag med min familj, höga som höghus & kul var väl det.
Det blir en liten snabb rasume om hur vi lever.
Boys fest & bajs e naj kan man väl säga. igentligen vill jag just nu bara skriva om hur sjukt mys det va på festen i fredags & att det var chillibrilli med röka & tjohoooo.. Ne men för B2.
& så vill jag egentligen bar skriva om den sjukt najsiga laddfesten vi hade hemma hos mig, men sånt kan man itne skriva i bloggen. Det blir pinsamt & efterfrågat.

Orkar ju itne ha folk springandes hemma hos mig stup i kvarten liksom. Vad faaan snackar jag om. B2 sitter vid en som sagt - klamydia smittad dator - & jag har precis bajsat & fått reda på att mamma va så sjukt full igår & kunde inte gå efter ett tequilarace på krogen när hon firade sin födelsedag. HAHAHAHA..

Fan tyst på mig, träning idag, meeen det våre mer najs med en splirre just nu. Ja vart är våra pengar??


Kommentarer
Postat av: polly

hahahahahahaha rolig blogg. creds

2008-02-19 @ 21:04:35
URL: http://pollyss.blogg.se
Postat av: josse

all röka är tråkigt! vill du bli hög? prova nått bättre!

2008-02-21 @ 13:31:08
Postat av: Anonym

oerfaren rökare... suck

2008-02-21 @ 16:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0