en bebis i min mage.. ?

image3            image3


Mitt huvud snurrar, jag vet ingenting. Inte ni heller, ni ynka läsare som trycker in er på den här medningslösa spillotiden till blogg. Det känns skönt att skriva här, ni vet absolut ingenting om mig.
Inte mer än att jag skriver för knarkebajs.blogg.se
SKÖNT !! Fattar ni det, SKÖNT

Jag vill ha kakan & samtidigt äta den, hur i helvete går det ihop ? Det går inte ihop. Och om någonting inte gå ihop hur i helvete beter man sig då, vad gör man? SHIT

nybliven singel, låter mer som om jag har en unge på 1 & sitter i en rutten lägenhet, röker brajj & trycker en napp i truten på ungjäveln & låter mitt liv gå i spillo. Jag skillde mig från mannen som var pappa till detta barn & nu när barnet inte längre finns, det har aldrig funnits, vad har vi gemensamt då ? förflutet antar jag.

Men framtiden då, vem vet vad som ska hända med den? inte någon, jag vill bara hoppa fram tre år & se vart jag står vad jag gör & vem jag är. I hopp om att jag ser en ljus framtid med mig själv & kanske till och med den där ungen som aldrig funnits. Kanske kanske hoppas jag att den ska finnas då...

jag är gravid.

Kommentarer
Postat av: isabelle

du är duktig på att skriva. Du skriver så att man vill fortsätta läsa.

2008-02-19 @ 18:32:21
URL: http://isabulle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0